اسلایدر

ایوانویچ صحبت های اخیر را رد کرد
هواداران چلسی

برنیسلاو ایوانویچ صحبت های مدیر برنامه هایش را در مورد ماندن قطعی در استمفورد بریج رد کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،تیم های بارسلونا،رئال مادرید و آنژی ماخاچ حاضرند برای به خدمت گرفتن ایوانویچ مبلغی در حدود 25 میلیون پوند بپردازند.امروز رسانه ها ناپولی را نیز به این لیست اضافه کردند.با این حال مدیر برنامه های ایوانویچ اعلام کرده بود که او در چلسی خواهد ماند.ولی این مدافع صربستانی نظر دیگری دارد.

ایوانویچ طی صحبت هایی عجیب گفت : " من در اخبار دیدم که انجنتی به نام ولادا بورزوان هست،از طرف من چیز هایی گفته است.من فقط میخواهم بگویم که او مدیر برنامه های من نیست و حق ندارد به مطبوعات از طرف من چیزی بگوید."

وی ادامه داد : "با توجه به گمانه زنی های موجود درباره ی آینده ام،بعدا خواهیم دید که چه اتفاقاتی روی خواهد داد.اما هر چه پیش بیاید بین من،باشگاه چلسی و نمایندگان واقعی من خواهد بود."

ایوانویچ 28 ساله افزود : "تا این لحظه به این که بازیکن چلسی هستم افتخار میکنم،4 سال از قرارداد من باقی مانده است،لیگ قهرمانان را برده ام و کاپیتان تیم ملی کشورم نیز می باشم.هم اکنون نیز آماده ی رفتن به تعطیلات به همراه خانواده ام هستم تا باتری هایم را برای فصل بعد شارژ کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:ایوانویچ صحبت های اخیر را رد کرد,
ارسال توسط مصطفی بختیاری